分類
Android Android support library 小鴨幹線

立即變黑哂亦得,得咗

嫌白色刺眼?

學我啦!

升級到Support Library 23.2,加幾句係Application class度,

static {
AppCompatDelegate.setDefaultNightMode(
AppCompatDelegate.MODE_NIGHT_XXX);
}

再改用Theme.AppCompat.DayNight(同攪下的resource顏色咁)

夜晚自動變黑又得,

立即手動變黑哂亦得,

立即變黑
立即變黑

Duck咗!

Support Library新增DayNight Theme,無得彈!

(註:DayNight功能製作中,現版本未有)

在〈立即變黑哂亦得,得咗〉中有 2 則留言

你好,我用咗無來電號碼顯示就會cut線。但琴日有個咁嘅來電係我留言信箱留到言。留埋電話號碼。我想問問可以將呢個號碼upload上個database度嗎?(依家好似唔得) 以後會唔會考慮加upload自定義號碼?
謝謝

你可到 http://m.hkjunkcall.com 網站,搜尋該號碼,然後便可在網頁提交資料。
現時的設計是為了限制回報的電話,必須是真正曾打入手機的號碼,增加使用此App作惡意回報的難度,讓hkjunkcall在計算中,可考慮增加用App回報者電話的可信性比重。
日後想想加link到 http://m.hkjunkcall.com 以便回報自定義號碼。

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *