分類
Android 小鴨幹線 攔截電話

3連打,真係見過?

以為又係Bug(因為現時0.1版本一卡多號會有這個問題)。

device-2016-01-29-143407

查返log原來真係打入三次,重係前後15秒內。究竟係佢無sort duplicate,定係故意要使攔截陌生來電、但不攔截數分鐘內第二次同一來電的人接聽?係唔係要加個一分鐘內連續4次不在通訊錄號瑪,先俾佢接入的功能?

另外快將推出的黑白名單預覽。

version0-2-0-preview

在〈3連打,真係見過?〉中有 2 則留言

溫馨提示:
喺你嘅使用條款第100條中,「鍾意」係用呢個「鍾」而唔係呢個鐘錶嘅「鐘」,作為一個讀寫都用繁體中文字嘅香港人唔好變成一個由國內落嚟香港嘅中國人咁,因為上述呢兩個字喺簡體字中都會變成呢個「钟」字,所以佢地嚟到香港就唔識寫呢個「鍾」字,亦唔知「鍾意」一定要用呢個「鍾」字先至啱,所以請你更正番佢會好啲。
最後,師兄請繼續努力!支持香港本地原創!

謝謝指正(同埋真係去睇篇野):)
又唔使諗咁遠,兩粒字縮細差唔多樣,讀落一樣音,我打簡易(!)又係同一個碼,眼朦的都好易攪錯。

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *